söndag 10 januari 2016

Flytta hit - igen ?






Jag har redan postat två inlägg under tiden jag har känt efter om det är hit jag vill - igen.
Det är familjärt, jag känner Blogger och Blogger känner mig. Även om jag inte gillar att pilla själv så är det ändå en känsla av att ha kontroll över sitt egna som jag måste ha. Bloggen på Myshowroom har sitt egna liv ibland och där måste jag kontakta support för att göra något.

Jag vill bara ha ett ställe att skriva några rader och ibland visa upp vårt hem. Hur narcissistiskt det än må låta - det är ju det vi gör idag.
Inget krångel, inget tjafs och ganska prestigelöst.

Är det verkligen för mycket att begära?

Ska jag flytta hit är ju frågan ... jag kan ju inte ta med mig mina gamla inlägg från Myshowroom då?
OM det är någon som följde med länken hit och vill som vill ge mig sin åsikt är den mer än välkommen att göra det.

Bara åsikten är att jag bör flytta hit annars får det vara.

*asgarv*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar