fredag 8 januari 2016

Ny tapet & hög som ett hus



Jag sitter och funderar på vilken tapet vi ska ha i hallen då hallen. Det är det rum hemma hos oss som behöver en tapet, det händer liksom inte så mycket annars. det finns inga fönster och det är bara lång och smal. Tråkig med andra ord och omöblerbar.
Vi ska ha spegelpanel hemma hos oss i varje rum så det blir ju isf bara tapet en liten del av väggen.
Det jag tänker på är att tapeten måste gå ihop med köket då hallen mynnar ut i köket. Vill ända att det ska kännas som en röd tråd samtidigt som jag inte vill ha en kall eller blå tapet. Känns som att köket i sig är kall och blå så det räcker. En varmare underton med något blått inslag i sig känns ju ändå ok.
Jag har iaf beställt hem ett prov av denna från William Morris som jag fastnade lite för. 
Vad tycker ni??

Idag är jag hög som ett hus! 
I kid you not.
Mensvärken från helvetet kom igår och jag tog en stark morfintablett nu på morgonen. En känsla av värme och välbehag spred sig i kroppen och jag blev lyckligare än vad jag varit på länge, inte ett bekymmer så långt ögat når, typ. Sen tjongade det till utav bara faan själv i knoppen och jag började känna mig yr och nästan lite salongsberusad.
Så, jag har förstått nu att jag är hög.
Ja, man ska väl vara det någon gång också antar jag.

Ha en fin en hörni.


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar