torsdag 21 januari 2016

Testar i sovrummet










Jag är ute efter ett annat utseende på sänggaveln och har ännu inte hittat någon som gör att jag faller handlöst. Däremot har jag kanske kommit fram till att jag kan med en blommig än. William Morris blommig ni vet :)

Bara för att jag är så där jätte originell liksom.... yeah right! William Morris mönster och tapeter är mer på tapeten än någonsin *trumslag*. 

Men, ni som följt mig ett tag vet också att jag inte så lätt faller för flugor... ish. Klart att jag så småningom hoppar på tåget och börjar plocka in småplock jag mer. Någon marmordetalj här, någon mässingdetalj där. Men i övrigt försöker jag hålla en tanke om att inreda hållbart och är inte William Morris tidlöst så vet inte jag. Vi är ju än idag crazy för hans verk och det var cirkus 155 år sedan han startade sin verksamhet. 

Hursom så hittade jag ett tygstycke i mina gömmor och testar nu hur länge det tar innan jag kräks och tar bort det. När jag ändå höll på satte jag upp en spegel också men den ska jag ta ner. Ser bättre ut med en mindre tavla där har jag bestämt. 

Mycket spännande saker som händer i vardagen nu ...


Nu ska en hund rastas. Antingen så spökar det vid dörren som hon blängt på i 45 minuter eller så vill hon väldigt, innerligt gärna gå ut nu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar