söndag 24 januari 2016

Webbshoppen









Ni vet väl om att jag har en webbshop dedikerad mina egendesignade alster va?
De är inte många, men väldigt kära.

Sortimentet arbetar jag på dagligen, oavsett om jag är vaken eller inte. Det går liksom inte att stänga av. Jag har ett block vid min sida av sängen som är fullkomligt fylld på bredden med skisser och tankar. Ibland undrar jag om det inte är lika bra att jag inte har ekonomin till att ta fram allt jag egentligen hade velat. Vissa saker är bäst som en skiss i ett block. 


Det började med en morgonrock, som sen blev en matta, som blev ett vitrinskåp och nu .. nu vill jag designa och tillverka en bestående bas till ett helt hem.

Framförallt möbler. Jag älskar att skissa fram möbler, det är så förbannat skoj att det borde vara olagligt!

Hoppa in och kika om ni är nyfikna.

Ambivalent home
Jag kommer allt eftersom fylla på med nya produkter och lovar att hålla er uppdaterade. 


Stor kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar