torsdag 7 april 2016

MIN ARBETSPLATS PÅ COFFICE






Ja, här sitter jag om dagarna. I en fantastisk miljö med fantastiska personer och pratar om some outlandish shit. Jag får verkligen inget gjort nu för tiden, jag skrattar för mycket. Har en känsla av att det kommer spåra ur fullständigt någon dag :D haha

Idag mitt under ett seriöst möte/genomgång började jag och Sara en halv kilometer bort att prata i luften till varandra om att vi inte förstod e t t o r d av vad dom sa och började snurra på våra stolar och pilla under naglarna. Ingen annan tyckte ju såklart att vi var roliga, men det spelade ingen roll. Skrattanfallet var redan här och det gick inte att stoppa. 

Fan vad jag älskar att få skrattanfall. Är man stressad eller lite sorgsen i hjärtat och det man egentligen behöver göra är att gråta för att förlösa lite känslor så tror jag att skratt är precis lika effektivt. För mig iaf.

Men ja, så här ser det ut där jag sitter och trivs, och skrattar - väldigt mycket :)


Ha en fortsatt skön torsdag vänner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar