söndag 17 januari 2016

Big ass mirror & rosa och blått i vardagsrummet



Det här med rosa och blått verkar ha blivit det nya här hemma. Fast i all ärlighet så är det ju blått överallt så det jag egentligen bara behöver addera är ju det rosa.

I like it. 

Tulpanerna hänger med sedan tulpanensdag men då min dator tog sig friheten att uppdatera sig och med det tog bort drivrutinerna för min kamera har jag inte kunna lägga ut en pixel av en bild på ett par dagar. 

Som tur är har jag världen bästa sambo som kan det här med datorer och som fixade biffen åt mig. 

Snart drar jag till Linköping och lämnar sambo och hund efter mig. Måste åka iväg och jobba på med mitt utan distraktioner och rust en liten stund,

Vad säger ni förresten om min spegel då? 
Stor är bara förnamnet. Min är 140 cm i diameter. 

Jag funderar på att sälja till dom som är intresserad. Jag har sett att intresset för stora runda speglar är ganska stort just nu och då jag har en fin kontakt här i Motala kan jag erbjuda ett riktigt bra pris också. 
Det är det här med frakten bara som jag måste kolla upp. 
Hur de brukar frakta sitt till sina kunder och hur mycket det isf skulle kosta. 

Hojta till om det skulle finnas något intresse. 
Här eller på info@ambivalenthome.se

Nä, nu har jag en hund som behöver motioneras. 

Ha en skön söndag. 
KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar