torsdag 14 januari 2016

Rosa, blått & "kallt som i en isbjörns rövhål"






Som Robert Gustavsson en gång hävde ur sig i Parlamentet - "Sverige är kallt som i en isbjörns rövhål" eller nått i den anala riktningen. 


Idag åkte jag ner på stan och jobbade istället för att sitta hemma bara. Vill helst inte göra det. Skulle aldrig klara av att ha hemmakontor och förstår inte hur folk kan ha det - hur dom klarar av det. 

Jag började med ett frukostmingel på Nyföretagarcentrum där jag drack alldeles för mycket kaffe och drog sen vidare och satt mig på Coffeehouse by George ett par timmar innan Henrik kom och lunchade med mig. 

Gjorde någon timme till innan jag tyckte att jag hade varit duktig nog för att packa ihop och besöka Hemtex. Hittade mycket men köpte med mig mindre. Tycker på något vis att den här pastelliga blomstertrenden är en aningen charmig ändå. Sååå jag köpte med något litet, litet till hemmet för att bevisa hur modig jag är. Det blev servetter. Som jag förvarar i en låda i köket. 
Modigt!

Nu har jag suttit här och härjat om att jag ska ta ett varmt bad sedan klockan sju idag. 
Prokrastinera mera AB heter mitt moderbolag för den som undrar. 

Nä NU ska jag bada. 

Ha det bäst nu. 
STOR kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar