fredag 1 april 2016

KÄRLEK & RAKA HUNDEN






Så här hittade jag dom igår eftermiddag - tröttmössorna mina. Om Selma hade varit vårt barn hade hon definitivt varit en "pappas flicka". Visst ser det mysigt ut :)

Finaste Selma
Från mys till något inte så mysigt. Selmas hår finns ö v e r a l l t  j ä m t och jag börjar få spader på päls i sängar, på golv, på kläder, på trosor, på nytvätt - ja på allt. Nu har börjat lura på att kanske göra något åt det och är inne på att raka av henne pälsen och ersätta det med en tröja istället. Inte raka heelt med rakhyvel, men att trimma ner håret så att det inte är någon längd på stråna. 
Vad tror ni?  
Det kan ju bli ganska sött att få klä henne varje dag också, köpa olika kläder och kombinera små outfits. 


Fredag hörni!
Fredag betyder halvdag på kontoret, men när jag såg vilket väder det bjöds på idag valde jag att stanna hemma med Selma hela dagen idag. Nu kan jag städa, fixa och dona innan vi tar helg och så kan jag och Selma få oss en riktig D-vitamindos ute i solen också. 

Jag börjar med att snöra på mig gåskorna och tar ut lurvpösen på en svängom i det fina fredagsvädret först.

Hörs senare vänner. 
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar