fredag 1 april 2016

EN SOLIG DAG & AJ!






En utav mina Glorior får stå och pryda köksfönstret nu. Jag fick den lilla i födelsedagspresent och har nu två Glorior att flytta runt på. Den här stora har nog stått i varje rum sedan hon flyttade hem till oss i December. Men jag gillar det, jag är ju trots allt lite ambivalent ;)  
   

   
Go'kväll sötfrön  
   
Idag kom tant röd och våldgästade vilket för mig betyder ett till två dygn med smärta och smärtstillande. Jag har Endometrios för er som är nya här inne och inte läst det tidigare. Vilket gör mina menstrationssmärtor som något hämtat ur en SAW film. Det gör så in i helvete ont! Det känns som vanlig mensvärk fast som mensvärk på anabola. Nu sitter jag med buksmärtor då mensvärken lagt sig lite, troligen så har Endometriosen spridit sig till bukområdet. Ska genomgå titthålsoperation inom en snar framtid och det får visa sig då.   
Men, sol hade vi idag och jag hann med en promenad på 4 km innan jag var tvungen att ta mig hem och in i en varm dusch. 
  
Jag tror att jag knyter ihop den här fredagen nu, jag har alldeles för ont för att vara vaken.

Vi hörs imorgon igen.  
Stor fredagskram



1 kommentar:

  1. Stackare.Om jag hade kunnat ta över smärtan hade jag gjort det. Sovgottkram ❤ från moster

    SvaraRadera