lördag 2 april 2016

GROUPIE & SNYGG I HÅRET






Hahaha kolla in Henriks min *asgarv* 



*Do you loooove me*

Såå fort en kamera kommer fram förvandlas Mr spex till Mr serious apsnabbt och han ser så där svårt soft ut. I kombination med detta nylle brukar han kalla sig själv för Henrik Von Gyllenstrupe också.  



Jag älskar min frisyr just nu. Den är såå snygg! Jag kan liksom inte sluta att stanna till vid en spegel och röra vid det, svaja lite med kroppen för att se håret studsa och flajja i vinden. Jag håller på och lär mig att föna håret á la frisörsalong. Jag måste komplettera med några droppar av någon fuktolja så att inte håret tappar glans efter föningen bara.  





Det blir aldrig bra kvalité av mobilbilder så jag ska försöka knäppa några nya som kanske gör håret rättvisa med systemkameran någon dag - när jag köpt droppar ;) 


Go'kväll  

Här sitter jag nu alldeles stinn på förrätt och varmrätt. Vitlöksbröd med handskalade räkor och till varmrätt ugnslax med wokgrönsaker och aoili 
Som jag nämnt tidigare - jag älskar lax! Eftersom jag inte äter kött blir det rätt mycket fisk :)  
Nu ska vi knäppa igång en film och hugga in på smågsen. Har ni sett att det står "smågs" på kvittot om ni köper smågodis på affären? Eller så är det bara här haha 

Ha en fantastisk lördag kväll vänner.  
KRAM

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    Jag heter Tove Lindgren och jobbar med urbanandi.se som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
    Om ni kan tänka er att skriva ett inlägg mot betalning så får ni gärna maila mig på tove.lindgren@urbanandi.se alternativt gå in på urbanandi.se och ansök om medlemskap redan idag.
    Åldersgräns 16 år.
    Mvh, Tove

    SvaraRadera