måndag 4 april 2016

NYA VÄNNER & NYA SKOR




Nu är dom häär! Visst är dom snygga?!
 



Like a glove ;)
Jag är så nööjd. När jag kom hem från kontoret vid lunch tittade jag i brevlådan som jag ivrigt gör varje dag - då jag väntar på både inredningsdetaljer, skor och telefon - men inget hade dykt upp ännu. Men, efter min långpromenad med Selma plingade det på dörren och sen sötaste av flickor stod där med ett paket det stod "Adidas" på.  Ä n t l i g e n !  

  
 
Hej måndag kväll.


Henrik är iväg på träning och jag sitter här med en sjuk Selma. Vi tror att hon är sjuk iaf. Hon rör sig sakta, har inte så mycket till aptit och en rinnig näsa. Hon har ingen feber iaf så vi ska ta och avvakta någon dag till och se till att hon vilar mycket och rör sig minimalt innan vi ringer farbror doktor. Stackars liten.

Förutom sjuk Selma så lycklig att det spritter i hela kroppen och jag är så där på gränsen att börja gråta nästan. Har ni varit med om det någon gång? Som om att alla stjärnor står i linje och allt är rätt med din tillvaro. Som om att allt bara stämmer och går så där ansträngningslöst lätt liksom. Så känns det. Jag lever verkligen mitt drömliv just nu. Allt är precis som jag har velat haft det så länge och vad jäkla häftigt det är när man ser hur alla sina drömmar manifesterar runt omkring en. Det bästa är att man inte inser att man har det man fantiserat om så länge förrän man är mitt inne i det. Så blev det idag när jag satt på kontoret och skrattade lungorna ur mig på ett sätt som jag inte gjort sedan jag flyttade hit. Jag har länge nu levt ett liv som om jag fortfarande bodde kvar. Jag flyttade 40 mil bort men tog med mig mina "Jag bör", "Jag är en", "Jag ska", "Jag kan inte" som på något vis varit hämmande för mig. Plus att jag inte har varit ett dugg intresserad av att träffa nya vänner då inga kunde mäta sig med tjejerna jag lämnade efter mig.  
  
Men livet är fantastiskt egentligen och lagen om attraktionen arbetar alltid. Jag har träffat helt fantastiska tjejer nu på slutet som jag har kunnat prata med och skratta med på ett sätt jag bara har gjort med mina gamla vänner. Jag är så lycklig! Jag känner mig så rik. När jag skriver om att jag lever mitt drömliv och rikedom så menar jag att jag har fina vänner i mitt liv, ett fantastisk förhållande med min sambo som jag drömmer och planerar en ljus framtid med och vår underbara lilla Selma som jag älskar att älskar,  Ja, det har jag just nu och jag känner mig som sagt såå tacksam och lyckligt lottad.
Nu måste jag ta ut sjukling så hon får göra ifrån sig lite innan hon får gå in och vila igen.
Ha en fin kväll vänner. 
Stoor kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar