måndag 28 mars 2016

ADIDAS SUPERSTART - VÅRSKON




Det här kommer att bli årets vårsko  - mark my words ;) Dessa pryder och kommer att pryda varannan fot i vår och sommar. Jag hittade mina på adidas.se och om man anmälde sig till deras nyhetsbrev fick man 15% rabatt på sitt första köp också - tips från coachen. Det är knappt lönt att leta efter dessa i de fysiska butikerna då de är slutsålda överallt om man inte har 44 1/3 i skostorlek då *fniss*. Men nu är de på väg hem till mig iaf. Skam den som ger sig. 
  
Hej fina underbara ni. 
Idag fick jag sova jag ut medan Henrik hade smugit upp tidigare och gjort ordning frukost och gått ut med Selma. Jag behövde bara kliva upp och i min fluffiga morgonrock och gå ner och sätta mig vid ett dukat bord. Det är lyx för mig. Där satt vi länge och väl innan vi tog tag i dagen. Vi öppnade fönster och dörr på vid gavel och spelade 80's classics på högsta volym sen satte vi igång. Henrik tvättade fönstren på båda våningarna och jag färdigställde sovrummet som jag har möblerat om i. Den dammtorkades det, plockades disk, tvätt och ... ja ni vet ju. Så skönt när allt är rent och fräscht. Finns få känslor som får mig så euforisk som det.  
Nu ska jag slå mig ner här och kolla på Sofias änglar en stund och koka mig en kopp av thé från NK. Köpte med mig två påsar igår och måste kolla jag med vad allt fuss är om. 
    
Ha en fantastisk kväll mina fina.    
Stor kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar