söndag 27 mars 2016

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST





Hemma nu efter ett fantastiskt dygn i Stockholm med god mat, shopping och fika med mysiga pratstunder. Tyvärr så knäpptes det inga bilder då kameran lämnades på hotellrummet men ni förstår nog själva skulle jag tro.   
Det märktes att det var storhelg - det var nästan folktomt på Östermalm där vi bodde. Det var mest turister med kartor och kameror i högsta hugg man såg.    
Goder afton vänner!    
Hur står det till med er?   
Imorgon är många utav oss fortfarande lediga och jag har stora planer. Jag tänker först pilla i naveln en stund innan jag äter en lyxig långfrukost med extra allt och sen tänker jag nog åka till Vadstena för att kolla efter bordstabletter och nya vårskor. Japp så får det nog bli.   
Just like God himself intended.   
Nu är jag trött och alldeles fluffig inombords efter den här påsken och ska krypa ner i nytvättade och krispiga sängkläder för att sova ett tag innan pillningen i naveln börjar.    
Åh, vad jag hoppas att ni haft den allra skönaste av påskhelger.    
Nattinatt och en stor kram  

  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar