fredag 18 mars 2016

Länge sedan sistens & en födelsedag







Blommor från moster med familj + presentkort på Interflora från mormor och morfar.



Jordens absolut mest vackra bukett fick jag av Sofie och Angelica. De vet att tant gillar blått.



Heeej hörni. 

Är det något jag inte är så är det en multitasker eller en någon som frodas i stressiga sammanhang.
Jag var nog en sådan förr men idag kan jag inte göra något annat än ta det lugnt och göra en sak i sänder - annars känns det inte bra. 
Känns det inte bra så mår jag inge bra och det är väl det som är A och O, därav radiotystnaden här.

Mitt fokus har legat på annat håll. Men nu verkar det som att det lagt sig lite och jag har hunnit göra det jag ska göra, än så länge så nu har jag tid att skriva ett par rader och bjuda på bilder. 

Jag har hunnit fylla år sedan sist. Hela 30 år är jag nu.
Trodde aldrig dagen skulle komma faktiskt. Samma dag som jag de senare åren har fruktat som digerdöden kändes faktiskt förvånansvärt naturlig och behaglig. 

Jag tror banne mig att jag trivs som 30 åring. Det känns så vuxet på något vis.
Det är nu livet börjar på allvar. 


Jag fick så mycket fina blommor från älskade familjemedlemmar och vänner, jag och Henrik fick en spaweekend med allt betalat och klart som fick mig att fälla ett par tårar och så blir den också en dag i Stockholm till påsk. Jag är verkligen supernöjd och hade en skön och kärleksfull födelsedagshelg. 
Japp jag tog hela helgen i beslag. 

Idag kommer barnen igen och jag håller på och tvättar och bäddar rent tills de kommer ikväll. Ska även åka iväg till Ica Maxi och fylla på i kyl och frys. 

Låt helgmyset börja. 

Jag hoppas att ni alla mår bra?!

KRAMEN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar