söndag 20 mars 2016

Påskpåse & sjukling





Jag dör varje gång jag ser den här bilden. S n a c k a om sjuk!
Stackars liten. 
Feber och ynklig var lillflickan den här helgen.







  


Eftersom barnen inte är här nästa helg så fick de sig en varsin påskpåse idag. 
Ville inte ge dom en massa godis som de får annars ändå så det fick bli en påse - en påskpåse.

I den fanns det kortspel som Alfons och Svarte Petter, lite skämtartiklar - ni vet låtsasbajs och sprut-tugummi och annat kuligt. Självklart fanns det lite godis också. 
Tyck inte synd om barnen allt för hårt.


Hej sötfrön. 

Den här dagen startade med långfrukost med färska jordgubbar och påsöppning - mysigt ska det vara minsann. 
Som ni ser var inte Noelia på topp den här morgonen. Lillen stupade i säng igår när de kom hit och sov non-stopp tills i morse. 
Den här dagen har spenderats nedbäddad framför tecknat med chokladpudding och en massa pussar i varm panna. 

Thilion däremot var lika pigg och pratglad som vanligt. 
Henrik satt för att kolla på bandyfinalen och jag hörde hur Thilion satt och sa saker som "visste du att Zlatan har stora tår" och allt annat som bara pluppade upp i huvudet på honom. 
Han är bra rar.

Jag har idag varit iväg till Hudvårdsrummet i Linköping på en långt övergången ansiktsbehandling. 90 minuter av ren och skär ansiktslyx och vilken skillnad då. Mer spänst, mer lyster och åtminstone ett år yngre, minst. 

Jag är så nöjd och Hanna som äger salongen var riktigt mysig och duktig så jag kommer definitivt komma tillbaka. 

Ska se om jag kan göra resultaten rättvis med någon bild. 

Men det får bli en annan dag, nu är både jag och Henrik trötta efter att ha kollat på tre avsnitt på raken av Bosch. Sååå spännande. 

Nattinatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar