söndag 20 mars 2016

Videung & sol





Ja men ni ser ju så soligt vi haft det. Lite jobbigt för en idiot som mig - om man nu vågar erkänna det - då man ser a l l t skit och a l l t damm utomordentligt bra.

Men annars så :) 

Idag började vi dagen med att ta tempen på Noelia som visade att hon hade 38,6 i feber. 
Vi fick ett sms ett tag efter att vi lämnat av dom hemma att hennes feber hade gått upp till 39,8. 

Hon som skulle ha haft 8 års-kalas idag egentligen... stackars plupp. 


Den här dagen har varit en sådan där då man mer eller mindre aldrig vaknade till liv. Ena hjärnhalvan har sovit sedan igår kväll och ikväll somnade jag och sov mellan sex-sju. 

Jag som aldrig sover på dagen, aldrig. Men det är nog något jag kan tänka mig att börja med för gud i skruven så skönt det var.


Nu sitter jag i hörnet på soffan under en filt med Selma tätt intill och dricker té. 
Hon är bra mysig vår Selma. 

Vi hörs imorgon. 


Tjingeling :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar