onsdag 30 mars 2016

GET INSPIRED - ROYAL COPENHAGEN





Midsommar ... eller vilken sommardag som helst egentligen. Middagar i trädgården är en lyx få förunnat. Måste jobba fortare så att jag kan köpa "det där huset" så att jag få en trädgård jag med. Dåå ska jag också duka upp med fräscha primörer till en god grillad lax med goda såser och något kallt att dricka... ahh, det ljuva livet. 



Känner ni solen i era ansikten som jag gör när jag ser den här bilden?


... eller hör ljudet av vågorna som skvalpar?







Jag blir riktigt tossig när jag ser miljöbilder från Royal Copenhagen. Det är exakt den här känslan jag vill åt hemma hos oss. Svårt att beskriva den men det är en känsla av att allt är på rätt plats, allt är i harmoni med varandra, inget är ur ordning, det är lugnt, rent, rätt luftigt och fridfullt. Sen är det en lyx också. En lyxig känsla av trygghet... Det är vad dessa miljöer representerar för mig och det jag strävar efter själv.


Idag sitter jag på kontoret och arbetar. 
Tänkte att jag skulle försöka ta några skutt framåt idag. Jag veet att ni inte riktigt är med på vad det är jag pysslar med men det är väldigt snart känt och då kan jag berätta mer för er. Mitt märke Ambivalent home som idag har morgonrockar och mattor är mitt som kommer finnas vid mig oavsett vad jag gör och arbetar med. Det är inget som jag vill arbeta heltid med utan som får finnas där som mitt kryp-in när jag behöver vara kreativ för en stund. Sen om någon faktiskt gillar det jag gör och vill ta del av det genom att köpa sig en produkt så är det guldkanten av det hela. Det jag gör nu är att jag införlivar en affärsidé jag haft och jobbat på sedan 2014 och jag vet att det kommer att bli riktigt bra det här! Responsen hittills har varit positiv blandat med total oförståelse av konceptet haha.
Jag tror att många av er kommer att bli glada när det här lanseras.

Nej nu ska jag bränna av några mejl och se om jag inte kan ta dom där skutten.

Ha en alldeles underbar dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar