tisdag 29 mars 2016

PACKA VAROR & SALLAD MED VARMRÖKT LAX






Ett stycke vit morgonrock skickades idag till en söt kund. Det här är nog det bästa med att vara egen tror jag - packningen av ordrar. När man lägger ner en liten bit av sitt hjärta i varje paket och innerligt hoppas att den som får det älskar innehållet. *fingers crossed*







Herregud vad jag älskar varmrökt lax! Ica sålde helsidor till ganska bra pris så jag knep en idag. Till middag fick det helt enkelt bli laxsallad. Ibland är det enklaste det allra godaste. En skön balans till alla feta middagar man mumsat på nu i påsk också. 

Hej och godnatt säger jag direkt. 
Jag sitter i soffan alldeles alléna. Henrik har släckt och gått och lagt sig och eftersom det är "åka till kontoret onsdag" imorgon borde jag också knyta mig nu.  
Nattinatt sötnötter.  
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar