onsdag 23 mars 2016

SHOPPING & NYTT IN





Shopping när den är som bäst!



Hittade en jättefin blå glasvas som även kommer att få fungera som ljuslykta sen.


I påsen från Newport fanns ljuset på bild. Doften är så där perfekt mustig och lite manlig. 
Älskar dom dofterna - de känns så lyxiga.







Vi var iväg nu på kvällen och köpte x antal kilo påskgodis och jag kan ju säga så här. Vi var inte ensamma. 

Det var nästan att man kände sig lite som ett djur när man tog sin påse och spade för att skopa i lite godis bland alla andra godis-skopande galningarna. 



Go'kväller. 

Idag följde jag med en "kollega" (vi sitter på samma företagshotell) till Linköping. Hon skulle på ett möte som bara tog en timme och medan roade jag mig själv. 

Men när vi ändå var där inne stannade vi kvar och gjorde stan. Vi lunchade, shoppade, tjattrade hål i huvudet på varandra och bara mös. Jag pratade till och med hål i huvudet på butisksäljaren på Newport.

Hemma väntade Henrik och Selma och hade maten redo tills att jag kom hem. 
Jag skulle lätt kunna ha honom som hemmaman. Han är så duktig på det :) 
Han är en sådan som för listor över att och jag menar allt.
Den listan tar han sen punkt för punkt och bockar av, oavsett hur lång tid det ska ta så kommer han att ha bockat av allt.

Så nu när han är påskledig är han on fire som han själv springer omkring och säger. Han bara löser och fixar hela dagarna. 

Min stora fixar-Frasse :) 

Nu väntar några nävar chokladägg som smakar Polly och som jag befarar att jag är beroende av och någon mun påskmust. Sen ska jag lägga mig och läsa några rader innan jag somnar. 


Hoppas att ni haft en skön onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar